Huwelijksplanner Utrecht

Huwelijksplanner

Utrecht

winnaar
beste weddingplanner 2018
Waarom een huwelijksplanner inhuren?

Jullie denken eraan om een huwelijksplanner in te huren voor jullie huwelijk in de regio Utrecht? Dat is een goede beslissing, want een huwelijksplanner kan jullie helpen met het alles om jullie bruiloft tot de perfecte dag te maken. Met adviesgesprekken kan een huwelijksplanner jullie informeren over bijvoorbeeld leveranciers, (feest)planning, styling en juridische zaken.

Natuurlijk kan je een huwelijksplanner ook inschakelen om jullie bij te staan bij de volledige planning en organisatie van de bruiloft of (gedeeltes van) de organisatie uit handen geven. Zo zijn jullie de hele weg verzekerd van professionele hulp en adviezen.

Dit komt jullie vast bekend voor:
  • Is alles nu écht alles goed geregeld? …..of zijn jullie toch nog iets vergeten?
  • Passen al jullie ideeën binnen jullie budget?
  • Het moet de mooiste dag van jullie leven worden en hoe zonde zal het zijn als er dingen misgaan?
  • Welke trouwlocatie in de omgeving van Utrecht past het best bij jullie?
  • Jullie barsten van de ideeën, maar weten niet waar jullie moeten beginnen.
  • Leuk zo een huwelijk, maar jullie willen niet een vriend/vriendin/familielid vragen om alles te regelen.

Jullie huwelijksplanner
to-be

wij zijn ....

Dazzled Day

Waarom Dazzled Day huwelijksplanners?

Wij zijn een gecertificeerd huwelijksplanner en werken o.a. voor bruidsparen uit Utrecht. Jullie kunnen ons inschakelen om jullie hele huwelijk van A tot Z te regelen. Dat start al direct na de verloving. Ddoor onze ervaring weten we wat er allemaal bij een huwelijk komt kijken en door ons in een vroeg stadium bij jullie huwelijk betrekken kunnen wij tijd en kosten besparen.

Als huwelijksplanner werken we samen met de beste leveranciers. Ook uit de buurt van Utrecht. Wij gaan voor kwaliteit en maken ons hard voor de beste prijs. Ook wat betreft de trouwlocatie(s) in de buurt van Utrecht kunnen we jullie adviseren. Naast de bekende locaties zoals het Muntgebouw in Utrecht of het Stadskasteel Oudaen, zijn er misschien ook andere locaties die aansluiten op jullie wensen.

Waarvoor kunnen jullie ons als huwelijksplanner inhuren?
  • Opstellen en beheren van het budget.
  • Advies geven over tafelschikking en decoratie.
  • Planning maken vanaf het inhuren van de huwelijksplanner tot ná het huwelijk, inclusief deadlines en doorlooptijden.
  • Opstellen, delen en handhaven van een draaiboek voor de grote dag zelf.
  • Communicatie met gasten: denk aan vervoer, parkeren, uitleg dagprogramma, dresscode, belangrijke tijdstippen zoals fotomomenten, openingsdans, verrassingen, dieetrestricties, etc.
  • Het vervullen van het ceremoniemeesterschap en alle bijbehorende taken.
  • Zorgen dat jullie beide wensen verwerkt worden in de bruiloft.
  • Logistieke planning, het regelen van leveranciers en zorgen dat alles en iedereen op het juiste moment op de juiste plaats is.
  • Controleren van alle algemene voorwaarden en contracten van alle leveranciers.
  • Opstellen en aangaan van contracten met leveranciers. Eventueel locale leveranciers uit Utrecht.
  • Ideeën aandragen voor creatieve uitnodigingen, menukaarten, thema’s bedankjes volgens de laatste trends.
  • Coaching: Hoe zien jullie de bruiloft voor je? Hoe belangrijk zijn de wensen van familie? Wie nodig je wel uit en wie niet?
  • Nazorg, zoals het versturen van bedankkaartjes, betalen van facturen en het opstellen van de eindbalans.

Een huwelijksplanner hoeft niet duur te zijn.

Wij maken gebruik van cookies voor onze service. Bezoek je onze website dan ga je akkoord met de cookies.