Ceremoniemeester Utrecht

winnaar
beste weddingplanner 2018
Ceremoniemeester in de regio Utrecht nodig?

Die hebben jullie nu gevonden.... Wij zijn Dazzled Day!

Als ceremoniemeester helpen we jullie voorafgaand aan de bruiloft met het regelen van de laatste details. Samen met jullie nemen we de dag door en we nemen contact op met alle leveranciers om te controleren of alles goed geregeld is. Door onze ervaring weten we immers precies wat er allemaal fout kan gaan.

Ook maken we een draaiboek voor jullie trouwdag en staan we op de grote dag paraat voor jullie gasten, leveranciers en uiteraard jullie zelf. Wij regelen dat alles soepeltjes verloopt, zodat jullie en jullie gasten nog maar één ding hoeven te doen: een toffe bruiloft vieren.

Coordinatie door professionals.
  • Geen vriend(in) of familielid te hoeven belasten met alle regeltaken.
  • Niet (meer) wakker liggen met die ene vraag: "Hebben we nu écht alles goed geregeld?"
  • Stressloos genieten op jullie trouwdag zonder na te denken over de planning.
  • Onverwachte situaties worden direct opgelost of - beter nog - voorkomen.
  • Een intensere ervaring van de trouwdag en de aanloop daar naartoe.

Waarom een...

ceremoniemeester?

De ceremoniemeester heeft veel meer taken dan het inplannen van de toneelstukjes en het houden van een toespraak. Het werk van een ceremoniemeester begint al ruim voor de huwelijksdag is aangebroken. Ook na de bruiloft zit het werk van een ceremoniemeester er nog niet op. Een goede planning en een helder overzicht zijn essentieel.

Daarom raden wij altijd aan een professionele weddingplanner de functie van ceremoniemeester te laten vervullen. Zo hoeft er ook geen vriend(in) of familielid belast te worden met deze taak en kunnen alle gasten genieten en hoeven ze niets te missen.

Wat kunnen wij o.a. als ceremoniemeester doen?
  • Ondersteuning bij het regelen van de laatste details
  • Maken van een leverancierslijst
  • Bijwonen van de eindbesprekingen op de betrokken locaties
  • Een draaiboek en tijdschema voor de huwelijksdag
  • Het bijhouden van de gastenlijst
  • Coördineren van stukjes en speeches
  • Bijhouden van de cadeaulijst
  • Gasten verwelkomen en corsages uitdelen
  • De eerste wijnvlek uit je trouwjurk halen
  • Assisteren als jullie buiten Utrecht trouwen en/of willen feesten
  • De rol van gastvrouw en aanspreekpunt op de huwelijksdag
  • Een soepele verloop van de planning en het voorkomen en eventueel oplossen van onverwachte situaties, aanhouden van het draaiboek
  • Beheren van het gastenboek en de cadeautafel
  • Instrueren van bloemenmeisjes, ringdragers, enz
  • Peptalk vóór het tekenen van de huwelijksakte
  • Tissues aangegeven na het tekenen van de huwelijksakte
  • Zorgen dat cadeaus en boeketten bij het bruidspaar thuis komen
  • En nog véél, véél meer
Wij maken gebruik van cookies voor onze service. Bezoek je onze website dan ga je akkoord met de cookies.